donderdag 12 november 2015

1DWendnesday

Hallo internet! Ik had ergens gisteren tijdens mijn krantenwijk een goed idee voor een blogpost, maar dat idee is verdwenen tussen de huidige excitement over het nieuwe album van One Direction en het feit dat ze Torn zongen, ook wel bekent als het eerste nummer dat ze ooit samen zongen.

Gisteren heb ik mijn verjaardag mogen vieren met mijn vriendin bij de Made In The A.M releaseparty in de Melkweg in Amsterdam. Het was top, we hebben Wolves en Hey Angel mogen luisteren en het zien van de Talk Dirty To Me video van 1DDay is nooit verkeerd :3
Het was jammer dat Harry en vooral Niall zo ontzettend moe waren tijdens het exclusieve interview. Niall was heel stil en wreef steeds in zijn ogen, en een keer probeerde hij de vraag te beantwoorden maar vergat hij wat hij precies wilde zeggen. Give them a break (literally).

Ik kan niet wachten op het hele album, ik heb het idee dat het super gaat zijn.

Maar voor nu zet ik Torn maar weer aan. Ik ben een emotioneel persoon.

Tot morgen! (als ik nog tijd over heb na 6 uur natuurkunde maken)

❤ Elisah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten