zondag 29 november 2015

Tussendoorpost (doorpost, deurpost, weird)

Hallo internet! Ben ik weer.

Vandaag ben ik naar Beeld en Geluid in Hilversum geweest. Mijn zusjes zouden ook meegaan, maar die zijn allebei ziek. Beetje apart, normaal gesproken ben ik altijd degene die vaak ziek is. Blijkbaar heeft mijn afweersysteem een goed jaar. Ik klaag niet.
Beeld en Geluid was leuk! Ik ben er pas een keer eerder geweest, 10 jaar terug ofzo. Het is grappig dat het zo weinig verandert is. Beetje ironisch gezien de constant veranderende media etc.
Verder komt Sinterklaas er weer aan, en bij ons thuis doen we nog altijd aan surprises. Onwijs leuk, maar ik heb nu pas tijd er een te maken. Dus dat wordt doorwerken.
Ik kan wel zeggen dat matte zwarte verf een van de mooiste dingen ooit is. Zo flawless. Ik krijg nu de neiging mijn kamer opnieuw te verven, maar ik heb het idee dat ik daar spijt van zou krijgen. En een mat zwarte kamer is wel een beeeeetje emo.

Ik was serieus vandaag van plan een diepe, uitgebreide Civil War post te maken, maar ik heb het te druk met mijn surprise en met het genieten van mijn vrijheid. En ik hoop dat ik mijn krantenwijk morgen overleef met code oranje.

De reden dat Natasha aan Tony's kant staat en de reden dat Bucky Steve's grootste zwakte is houden jullie dus te goed.

Tot morgen!

❤ Elisah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten