maandag 2 november 2015

Low-key hopend en verder gewoon moe

Hallo internet!

Het is november en ik had me voorgenomen om weer terug te gaan naar het posten van een post every day! Maar het is ondertussen half 12 's avonds en ondanks dat ik genoeg inspiratie heb, ben ik ook vrij uitgeput.
Dus na de uitgebreide post van gisteren heb ik vandaag alleen even kort te melden dat ADAM LAMBERT NAAR NEDERLAND KOMT en ik sta te stuiteren omdat ik er zo graag heen wil. De kaartverkoop is komende zaterdag, dus het wordt duimen :)

Ik hoop trouwens dat mijn laptop zichzelf kan fixen, want ondertussen word ik een beetje moe van het feit dat hij geen updates kan installeren en de bugs nog altijd niet weg zijn, ondanks het gebruik van de reset knop...

Ach, hopen kan in dit geval niet veel kwaad.

Tot morgen!

❤ Elisah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten