zondag 15 november 2015

I will write you a letter

Hallo internet! Helaas ben ik opnieuw niet echt in de stemming iets grappigs te schrijven. Dat soort dingen kan je niet echt forceren. Dus vandaag schrijf ik weer iets van me af, deze keer in de vorm van korte briefjes.

Beste Parijzenaars, Syriƫrs, Libanezen en andere mensen die bang zijn voor hun leven en dat van de mensen van wie ze houden,
Ik hoop met heel mijn hart dat alles goed komt. Stay safe.

Beste dokters in het AMC,
Zorg alsjeblieft goed voor mijn opa. Hij is het soort persoon wat voor eeuwig zou moeten blijven.

Lieve papa,
Ik kan me niet eens voorstellen hoe moeilijk alles voor je moet zijn. Ik ben er stil van. Ik denk niet dat ik ooit zo sterk zou kunnen zijn als jij nu. Ik hou van je.

Lieve vriendinnen,
Sorry dat ik soms vergeet een vriendin te zijn. Jullie verdienen allemaal zo veel beter.

Lieve persoon die deze blogpost leest,
Waardeer wat je hebt. Je weet nooit hoelang je het zal kunnen houden.

❤ Elisah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten