dinsdag 10 november 2015

Oudjaarsdag

Hallo internet! Ik wilde gisteren nog een post uploaden, maar helaas is had ik er toch geen tijd voor. Voor iemand die niet heel veel doet heb ik het verassend druk :p

Gisteren heb ik 's ochtends mijn krantenwijk gedaan zodat ik  's middags nog even naar stal kon. Niet dat het weer goed genoeg was om te gaan rijden, maar een lange borstelbeurt kan ook geen kwaad. Flynn heeft in lange tijd niet zulke mooie manen gehad :)
Daarnaast was 's avonds de laatste echte les van de natuurkundecursus, hierna is er alleen nog een tentamentraining en dan staat het tentamen voor de deur... Hopelijk valt het mee. Vandaag heb ik nog een middag bijles gehad om nog even het een en ander uitgelegd te krijgen.

Morgen is een heel ander verhaal though. Naast het feit dat het woensdag is, is het namelijk mijn verjaardag. Wat betekent dat vandaag mijn oudejaarsdag is.

Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind. Nee wacht, eigenlijk weet ik dat wel. Ik vind het helemaal niks. Ik word 19. It's ridiculous. 19 klinkt zo oud, mijn mentale leeftijd zit vast op 16 jaar. Mijn jongere zusje is ouder dan ik. Maar tijd verstrijkt en er is niet veel wat ik er tegen kan doen.
Gelukkig wordt het geen herhaling van vorig jaar. Toen kreeg ik voor mijn verjaardag een prachige stapel brieven van de overheid, verzekeringen en andere zooi. Echt niet leuk. Dit jaar kan ik mijn verjaardag vieren met mijn beste vriendin en een releaseparty voor het nieuwe One Direction album. Dat is toch een stuk beter. En laat ik maar het beste maken van mijn verjaardag met lekker veel muziek (Birthday Dance en New Years Day zijn perfect).

Morgen geen nieuwe post (drukdruk), maar ik heb wel eindelijk mijn animatie van Blackjack de pegasus die een donut uit de lucht vangt af :)
Ik ben er trots op. Het is niet perfect en ik had waarschijnlijk meer moeten overdrijven in mijn tekeningen, maar het ziet er toch cool uit :)

Tot donderdag! (?)

❤ Elisah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten